Wpłaty na Radę Rodziców na rok 2021/22

Szanowni Państwo, Rada Rodziców przy PP32 zwraca się z prośbą o dokonanie wpłat w roku szkolnym 2021/22 w terminie od 10.09.2021 r. do 25.09.2021 r. w następującej wysokości:
za I – dziecko 110 zł.; za II – dziecko 60 zł.; za III – dziecko 50 zł.

Zebrane pieniądze zostaną wykorzystane na zakup paczek mikołajowych, zabawę karnawałową, dofinansowanie do wycieczek i wyjść do kina, teatru lub sali zabaw.

Wyliczone kwoty należy wpłacać u Pań pełniących dyżur w holu w zaklejonej i podpisanej kopercie
imieniem i nazwiskiem dziecka oraz należy podać grupę do której uczęszcza dziecko.
NIEPODPISANYCH KOPERT NIE PRZYJMUJEMY!!!
Prosimy o dostosowanie się do powyżej prośby!!!